niedziela, 22 września 2013

Return.

Witajcie!
Przyszła jesień-moja ulubiona pora roku, a razem z nią ja powracam do blogowania.
Może niektórzy z Was skojarzą mnie z dawnego bloga KLIK KLIK,a jeśli nie- poznają podczas prowadzenia nowego.

Na początek dodam kilka jesiennych dla mnie inspiracji z kilku ulubionych sklepów.

Jeżeli chodzi o inspirację na nadchodzącą jesień dla mnie jeżeli chodzi o kolorystykę to bezustannie dominuje burgund, khaki oraz czerń, chociaż i inne kolory czasami się pojawią, zaś jeżeli chodzi co najczęściej będzie noszone przeze mnie to zapewne standardowo rurki, chociaż ostatnio powróciła miłość do spódnic i sukienek. Na pewno pojawią się szale, kominy i czapki bo to moje ulubione dodatki + dają dużo ciepła w chłodne dni i tradycyjnie parka. Na nogach sztyblety bądź workery, choć mam wielką nadzieję, że będą jeszcze w miarę ciepłe dni bym mogła pochodzić jeszcze w ulubionych Vansach czy Converse. Ale to zobaczycie już niedługo sami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba sposób prowadzenia bloga oraz to co będę tu zamieszczała.



















































COŚ MIŁEGO DLA UCHA TWEGO

xOxO  DQ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz